Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Manuela
2010-05-12, 19:45
Archiwum forum Przebudzenie.pl :D
Autor Wiadomość
carrey 

Pomógł: 1 raz
Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 616
Skąd: z zielarni
Wysłany: 2010-01-29, 23:27   Archiwum forum Przebudzenie.pl :D

Patrzcie co wyszperałem: :-P

http://forum-przebudzenie.rozwojduchowy.net/
_________________
ty sikasz bo musisz, ja sikam bo chcę
 
 
Kwiatek 


Pomógł: 1 raz
Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 1664
Skąd: Kraina Uśmiechu
Wysłany: 2010-01-30, 00:39   

No nieźle, tam jest chyba całe archiwum!
To jest na serwerze (??) http://www.rozwojduchowy.net/
To jest chyba strona Anandy vel Siddhy, może tylko forum, nie wiem...

Kurcze, fajnie! Można zaglądać i przypomniec sobie conieco :)
_________________
 
 
hagen 


Dołączyć: 25 Lip 2009
Posty: 432
Skąd: z macicy
Wysłany: 2010-01-30, 01:01   

Cytat:
Patrzcie co wyszperałem:

Kurde stary, jak się kiedyś zejdziemy, to masz u mnie lornetę z meduzą do oporu :)
_________________
Kopsnij dolca
 
 
 
Villemo 

Dołączyła: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-30, 16:06   

z nieba mi spadł ten adres :D dzięki wielkie, chciałam właśnie wrócić do informacji dotyczących numerologii, super :)
 
 
Trina 


Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 1029
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2010-01-30, 16:12   

Niech Cię Dobre Duchy błogosławią,carrey :-o
 
 
 
Tryt 


Pomógł: 1 raz
Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 572
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-01-30, 16:35   

Niektóre zdjęcia nawet są :D
 
 
Trina 


Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 1029
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2010-01-30, 17:19   

Tryt napisać/a:
Niektóre zdjęcia nawet są :D

Faktycznie ;)
 
 
 
Arkadiusz.p 

Dołączyć: 15 Lip 2009
Posty: 570
Skąd: z Siebie...
Wysłany: 2010-01-30, 17:47   

Przecierz zostal utworzonz projekt taki jaki zucilem kiedzs w propozycji, nie ktorz przesli tam a nie ktorz tu, to i tak sie kiedzs polaczy, ale fajnie :)
_________________
...THE END...
 
 
istota 


Dołączyła: 05 Gru 2009
Posty: 150
Skąd: las
Wysłany: 2010-02-01, 12:50   

Cube, dzięki serdeczne:)) Swoją drogą...dziwnie się czuję czytając to co wypisywałam:))trochę śmieszne, trochę głupawe i naiwne, deczko blagierskie...ale to też ja.
Jeszcze raz, dzięki bardzo.
_________________
Żadne miejsce nie jest bardziej święte ani wypełnione mocą niż pozostałe
Żadna istota nie jest bardziej uduchowiona niż pozostałe
Żadna rzecz nie jest bardziej boska od pozostałych
Suwerenna istota i Pierwsze Źródło stanowią rzeczywistość
WM
 
 
Arkadiusz.p 

Dołączyć: 15 Lip 2009
Posty: 570
Skąd: z Siebie...
Wysłany: 2010-02-01, 14:35   

niezwykły blog... ;-)

PIĘKNY 8-)
_________________
...THE END...
 
 
czterolap 


Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: z lasu
Wysłany: 2010-02-06, 18:31   

Fajnie, że jednak jest gdzieś archiwum:) Wyjdzie pewnie teraz, że się czepiam, ale chciałbym zwrócić uwagę, że teraz to forum jest w całości publicznie dostępne włącznie z naszymi zdjęciami oraz dzienniczkami, które pierwotnie były dostępne jedynie dla zarejestrowanych i nie były w jakikolwiek sposób katalogowane przez boty internetowe. I nawet jeśli nam tutaj zgromadzonym to nie przeszkadza, to jednak myślę, że mogą się znaleźć osoby, które korzystały jedynie ze starego forum i nie chciałyby by ich prywatne przemyślenia zostały w taki sposób upublicznione.

Jeśli więcej osób podzieli to zdanie to postaram się pomyśleć co można z tym zrobić. A na razie jeszcze raz podziękowania dla osoby, która umieściła to archiwum :)
 
 
Trina 


Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 1029
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2010-02-06, 19:50   

Nie wiem jak inni, ale ja wolałabym, aby dzienniki nie były upublicznione :-?
 
 
 
Gil 


Dołączyć: 15 Lip 2009
Posty: 122
Skąd: Biały Stok
Wysłany: 2010-02-06, 20:27   

Jestem tego samego zdania. Części które były dostępne tylko zalogowanym nie powinny być publicznie dostępne wszystkim.
_________________
Motocykl jest bogiem, internet nałogiem, freestyle podstawą, życie zabawą.
 
 
Animka 

Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 356
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-06, 23:52   

Napiszcie do admina archiwum, aby zabezpieczyl je i udostępniał tylko na hasło starym uzytkownikom.
_________________
Fotografia Ślubna i Rodzinna www.artisticzoom.pl
 
 
Tryt 


Pomógł: 1 raz
Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 572
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-02-07, 17:30   

Forum zawiera dużo informacji, które mogą być przydatne. Wystarczyło by aby dział z dzienniczkami i zdjęciami był zablokowany lub dostęp byłby utrudniony.
 
 
Manuela 


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 2997
Skąd: sprzed kompa
Wysłany: 2010-02-09, 10:17   

własnie rozmawiam z AnandaNa - pyta czy tylko dzienniczki zabezpieczyc czy jeszcze jakis inszy dział ;)
on osobiscie tego nie robił ale postara się żeby ograniczyć dostęp :)
_________________
Dzieje się to co Najlepsze, zgodnie z ND :) http://make-everything-ok.com/
 
 
 
jaasmin 


Dołączyła: 16 Wrz 2009
Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-03-01, 12:24   

Kwiat Paproci napisać/a:
No nieźle, tam jest chyba całe archiwum!
To jest na serwerze (??) http://www.rozwojduchowy.net/
To jest chyba strona Anandy vel Siddhy, może tylko forum, nie wiem...

Kurcze, fajnie! Można zaglądać i przypomniec sobie conieco :)


Rozwojduchowy.net to wspólna strona Siddhy i Dwako. Siddha odpowiada za stronę merytoryczną, a Dwako za techniczną.
Siddhaa stworzył i prowadzi też forum podpięte pod tą domenę, czyli forum rozwojduchowy.net.
Dwako zajął się całkowicie sprawą archiwum przebudzenia.
_________________
http://forum.rozwojduchowy.net/
http://www.liliart.pl/
 
 
Kwiatek 


Pomógł: 1 raz
Dołączyć: 14 Lip 2009
Posty: 1664
Skąd: Kraina Uśmiechu
Wysłany: 2010-03-01, 14:46   

Dzięki, Jaasmin! :-)
 
 
jaasmin 


Dołączyła: 16 Wrz 2009
Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-03-02, 12:33   

Proszki, Kwiecie Paproci ;)
_________________
http://forum.rozwojduchowy.net/
http://www.liliart.pl/
 
 
Manuela 


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 14 Lip 2009
Posty: 2997
Skąd: sprzed kompa
Wysłany: 2011-08-15, 18:02   

stan forum na dzień 20.02.2009:
http://web.archive.org/we...e.pl/index.php?

datę można przesuwać :)
tam jest chyba dużo więcej jeszcze niż w archiwum, bo archiwum jest po "porządkach" i nie wiem czy wszystkie działy/tematy tam są.


przypnijmy ten temat, bo ucieka.. :)
_________________
Dzieje się to co Najlepsze, zgodnie z ND :) http://make-everything-ok.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Nie moesz ciga zacznikw na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by Forum Komputerowe